RengasPark saa asiakkaaltaan loistavat arvosanat palvelun laadusta ja tietotaidosta.

Jukka Yrjölä päivittää tai vaihtaa autoa usein, joten myös tarve uusille renkaille ja vanteille on suuri. Hän oli pitkään saman rengasliikkeen asiakas, mutta asuinpaikan muuttuessa halusi hän tukea paikallista yritystä. Hänen ystävänsä suositteli RengasParkia, jonka asiakkaana Yrjölä onkin nyt ollut jo useamman vuoden.

”Kyseisessä yrityksessä on esimerkillinen palvelukulttuuri. He käyttävät kaikki keinot asiakkaansa puolesta. Lisäksi RengasParkin asiakaspalvelu on nykyaikaista ja luontevaa – ei alalle tyypillistä murahtelua.”

Yrjölä on vuosien varrella asioinut useampien rengasliikkeiden kanssa, ja listaa RengasParkin eduiksi loistavan asiakaspalvelun lisäksi muun muassa hyvän tavoitettavuuden.

”RengasParkilla vastataan viesteihin ja tarjouspyyntöihin todella nopeasti, ruuhka-aikoinakin. Aiemmin olen kokenut, että rengasliikkeitä on vaikea saada kiinni eikä soittopyyntöihin reagoida.”

Myös osaamista erikoisemmista vanteista

”Minulla on usein erikoisempia projekteja ja tarvitsen standardeista poikkeavia ratkaisuita. RengasParkilla on todella kova osaaminen myös erikoisemmista vanteista. Saan heiltä tukea omille ajatuksilleni, mutta lisäksi vaihtoehtoisia näkemyksiä ja ideoita.”

Koska erikoisempia malleja ei välttämättä löydy suoraan hyllystä, ne tilataan erikseen. Tästä syystä vanteita ei voi etukäteen sovittaa ja tilatut tuotteet saattavat osoittautua vääränlaisiksi.

”Näissä tilanteissa RengasPark on tullut todella mukavasti vastaan ja joustanut, vaikka ongelma ei olekaan ollut heidän päässään vaan tavarantoimittajan.”

Kaiken kaikkiaan Jukka Yrjölä on ollut RengasParkiin erittäin tyytyväinen ja suosittelee yritystä mielellään myös muille.

”RengasPark on nykyaikainen, nuorekas ja dynaaminen firma, jolla on halu kehittyä ja kasvaa. Minun on vaikea keksiä mitään parannettavaa.”